söndag, april 19, 2009

Pilligt

NU sitter alla mina nya, fina, coola piercingringar på plats i mina öron (tack, kära sambo!), eller ja - jag sparde den snygga titan-spetsen i höger öra. ^^ Den kan jag ju inte vara utan!!

Vi håller på och gör oss i ordning för att åka upp på motorrevyn på ishallen och kolla in snygga bilar o MC. 50- och 60-talstema skulle det visst vara i år. Jag tar självis klartis med kameran och dokumenterar! :o)

Jag har suttit och pillat med Tradera på fm, jag måste ju minska alla mina bilder i PS eftersom de får vara max 2 mb och mina från kameran blir på typ 5... Men men, nu ligger det en hel massa klädauktioner ute. Bara jag fått iväg den här laddningen ska jag ta ner mer från vinden och rensa ur. Måste leta upp Alex sommarskor sen förra året med, för de ska jag ev sälja till en klasskompis. :o) Varje liten slant är värdefull nu! Jag vet ju inte än om jag kommit in på sommarkurser... Hoppas, hoppas, hoppas!!

Utte har sovit finemang i nysängen, sov ända till halvåtta nästan imorse! Iofs somnade han ganska sent igår, men det var problemfritt. Jag hade faktiskt trott det skulle sluta med att han låg i sin spjälis ändå, eller helt enkelt klev upp om han inte ville sova. Den är så fin, hans röda säng och han är så stolt! Sprang in i sovrummet och skulle visa Sussie den när hon var hit igårkväll. ^^

2 kommentarer:

  1. Varsågod, de blev skit snyggt. Du passar superbra i dem och nya frillan ;)

    SvaraRadera
  2. måste ju bara skicka en hälsing, varit i en botanisk trädgård här o sett jättefina papegojor! tänkte så klart på dig :D har tagit grymma kort jag ska skicka till dig sen! kram kram!

    SvaraRadera