torsdag, april 02, 2009

Kanske....?

Skruttet sover lugnt än, inget hostande... Kanske, kanske att Lephetonen hjälper?? Jag vill verkligen att det skall vara så... vill verkligen slippa avboka... Jag vill verkligen stå där på Fryshuset på lördagkväll och höra de här tonerna!!

Thomas pratade med farmor ikväll, upplyste om läget liksom. Vi ska höra av oss under dagen imorgon om han kommer eller ej. Antar att faster Mathilda blir rätt besviken om det inte blir nåt av.

Nu är Bobbo på väg (eller kanske framme) i Schweiz! Undrar om Alex får nåt gökur i present? Det tror jag han skulle vilja ha... fast han har fått så mkt saker den här veckan ändå iofs. En spontantur (för att få till middagssovning) till Barnens hus i tisdags resulterade i både en mjukis-Tigger och ännu fler Cars-bilar (Bärgarn och Brandbilen bl.a, tjohooooo -som vi har letat dessa!!). Alex blev så himla glad för sina presenter, det är så kul att ge honom saker för han verkligen lyser upp och uppskattar sakerna. Brandbilen och Bärgarn är käraste ägodelarna nu, de är med överallt nästan... Han har ett rejält gäng med Cars-bilar nu. Fattas dock vissa än.

Nu ska jag ta fram min dator och sätta mig i soffhörnet och spela lite Taipei tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar