onsdag, april 29, 2009

Jodå

Jag tror faktiskt att tentan gick hyfsat! Jag bör klara godkänt-strecket iallafall om inte svaren var heelt åt helvete då förstås.

Efter tentan slappade jag en stund på Bobbos balkong medans jag väntade på att Sussie skulle ringa. Vi var och käkade lunch på Krokis, rostat bröd med vegeröra tog jag - den är ju sååå utsökt! Sen hann vi med att leka en stund på deras gräsmatta efter att vi hämtat Uttas. Pappan hämtade Bettan och vi for hem och käkade middag och sen upp till Fullen för att at fram skottkärran åt polackerna. De hade börjat riva och fixa en hel del redan, känns skönt att lilla stugan är i goda händer! :o)

Det var den dagen det, nu är det duschen och sen en totalt pluggfri kväll som hägrar.... Mina nya böcker hade kommit till spelis, men jag vägrade blankt att hämta dem förrns imorgon! Annars vet jag hur det blir, jag sätter mig med näsan i dem redan ikväll.

Ikväll är det onsdag och fest häri grannas... stereon och gnägget har gått varmt. Hörde även att han upplyste sin dikes-gäst om att han minsann vart ihop med Tone Norum 1987! Det ni! Hur många tror på det? Räck upp en hand... ^^

2 kommentarer:

  1. Lina på linjen: Nämen har ni sålt stugan? Så tråkigt.

    SvaraRadera
  2. Håller förresten tummen för tentan!!

    SvaraRadera