torsdag, april 09, 2009

Ännu mera Satan!!

Jag vaknade kl 03.30 inatt och hade ONT i halsen! Jag blev så arg så jag gick upp och tog en alvedon och 3 esberitox. Jag hade icke planlagt att ligga hemma sjuk ikväll och/eller resten av påsken, så är det bara! Ikväll SKA jag gå och äta middag med tjejerna på Maxim och imorgon SKA jag färga ägg med Alex (har redan samlat lökskal och ska plocka blad o grejer sen) och senare i helgen SKA vi åka och röja ur stugan. Punkt.

Jaja, nog om detta. Igår när jag och Utte gick hem från dagis försökte han bromsa och svänga vagnen när vi skulle förbi "Vita huset" (kyrkan som Bobbo bor i), han snyftade och talade om att han ville "Jäffa Booooobboooo!!" Jag ringde, men han hade precis åkt från Sthlm så det blev bara att ta ledsen Skrutt, prata om annat och gå hem. Som tur var så hann han hem innan läggdags så de fick träffas! Faslig unge att ha vilja det där, han kräver liksom sin rätt att träffa de han tycker om.... det får inte gå för lång tid mellan! :o)
När Alex lagt sig spelade vi "vuxna" Guitar Hero, kul! Jag är skapligt säker på easy-nivån nu, men mina utvecklingsstörda lillfingrar hindrar mig från att kunna höja nivån.... Eftersom de är så korta och jag har så svårt att böja dem så glider alla jävla fingrar fel varje gång jag tryckt på den blå knappen. -__- Jag funderar på att utveckla "Didgeridoo Hero" eller "Bagpipes Hero" istället. Låter enklare det tycker jag. ^^

Nu kom pappan hem, vi ska väl äta frukost. Sen ska jag krypa ner under en filt och plugga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar