fredag, mars 13, 2009

Så går denna vecka mot sitt slut.

Fredagkväll och vardagen övergår i helg. Jag börjar känna mig skapligt återställd från förkylningen, bara envis snorighet kvar... Jag har börjat ta nässpray t.om. Inte bra alls, för er som känner mig så kanske ni vet att jag har väääldigt lätt att åka fast i det träsket. Har varit starkt beroende av det i flera års tid av och till.

Skrutten däremot ligger i sin säng och hackar och hostar nu, han är jättehängig och inte alls på solskenshumör än. -__- Vägrar både sova middag och äta mat så ikväll hade nog hans föräldrar näsdtan kunnat tänka sig att sätta ut honom på blocket tror jag. Gnäll, skrik och trots heeeela tiden! Man kan hålla sig för skratt hur lätt som helst då!

Nu ska jag fixa lite kvällsfika. Blir nog fil (Bollnäsfil!!) med kanel och äpple i tror jag. Och så ska vi titta på "Så ska det låta", världens bästa fredagsnöje! ^^

PoK

1 kommentar:

  1. du borde ju verkligen gå till doktorn o få sånt där ähhhh vad heter det... rinexin eller nåt liknande... för nästäppa... är tabletter istället för nässprej. så slipper du vara orolig för sprejen. funkar bra tycker jag, fast det kräver ju ett läkarbesök...

    SvaraRadera