tisdag, februari 24, 2009

Tuesday

Tjoho, tisdagmorgon då! Vaknade före både Alex och väckarklockan imorse. Kände mig riktigt pigg och utvilad! Inte hade jag nå ont sen igår heller, bra då törs jag köra lite längre med Crosstrainern ikväll. :o)
Jag och Skruttas promenerade till dags imorse, han tycker det är så mysigt att sitta där i vagnen och ha en liten mysstund med I-or och prata med mamma om ditten och datten på morgonen. Vi diskuterar tåg, bilar, vilka som kan tänkas vara på dagis idag osv, osv... ^^ Efter det gick jag hem igen, skönt att komma hem till ett varmt kök med framdukad frukost! Det är liksom min och Thomas stund det där, den gemensamma frukosten på morgonen. Nästan synd att det är så ljust på mornarna nu så det inte är någon större idé att tända ljus.

Jag har dragit igång med ännu ett kapitels sammanfattning att översätta. Idag blir det effektivt pluggande, även ikväll efter åtta. Börjar känna smått panik nu, även fast jag vet att det är långt kvar än! Ska koka lite kaffe nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar