måndag, februari 23, 2009

Ikväll!!!

Thomas är och hämtar Cross-trainern nu, så ikväll skall det ske! Jag har ju provat sån flera ggr både hos svärmor, svärfar och idag hos Sussie. Men nu ska jag börja träna på den varje dag! Tack, snälla Siv!!
Tänkte klämma in det före duschen på kvällarna typ. De ska ju tydligen vara effektiva så någon form av resultat borde jag ju se tycker jag. Fanns så man kunde lägga in det på Viktklubb med, vilket är extra fantastiskt då man kan "tjäna in" lite extra kalorier om man vill ha nåt gott (som t.ex en semla imorgon). Jag orkar väl inte så mkt i början, men jag siktar på en 5-10 minuter den här veckan och sen försöka öka upp till åtminstone en halvtimme innan jag öker tyngden på den. Låter som en bra plan va? ^^

Ska ta och leta fram nå bra träningskläder nu (man blir rätt svettig...) och ett par skor! *ivrig*

Thomas och Alex har bakat Polarkakor ikväll, så det blir en härligt nybakt sådan till kvällsfika senare, om jag fortfarande kan röra mig då... Sussie ringde och sa att hon höll på att dö när hon hade provat sin första gången! Har en liten föraning om att jag kommer känna lika. :o) Våra kondis-nivåer ligger nog rätt lika. Men här skall bli ändring!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar