söndag, februari 22, 2009

Trötter

Jag känner mig aningens trött och seg idag, även fast jag inte blev särskilt full igårkväll. En vag antydan till huvudvärk och både hjärna och kropp går liksom i slo-mo. Men vad gör det? Kvällen var oerhört trevlig med goda tacos, trevligt sällskap och en hel del sjungande i dator-versionen av Singstar. Visste inte ens att det fanns till dator, måste nog också fixa det tror jag! ^^

Siv-kalaset var trevligt det med, hela släkten på en gång och stojande barn. Kul! Alex hittade en ny "slav" att köra med- Enas. Kul, för han har ju varit lät skraj för honom tidigare, men nu var det nästan bara han som gällde. Alex gillar ju folk som man kan bossa runt med. :o)
En jättebra sak var att vi diskuterade Sussies nya cross-trainer och att vi ville ha en med. Då sa Siv att hon hade en som bara stod, som vi kunde FÅ!! Tjohooo!! Jag får en träningsmaskin helt utan att bryta köpstoppet! Bättre kan det ju inte bli!

Nu ska jag slappa i soffan ett tag, ikväll ska jag försöka övertala resten av familjen att de också vill ha bakispizza! Imorgon förmiddag ska jag passa Tindra en stund medans Sussie går på AF, hoppas det går bra. Theo är på dagis så jag har i varje fall bara lilla gostumpan att ägna mig åt. Jag är ju inte van att handha mer än ett barn åt gången liksom. :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar