måndag, februari 23, 2009

Det gick ju bra!!

Vi har varit och passat lilla söta Tindran på morgonen. Sussie skulle på AF+ FK, dags att dra igång med sånt efter mammaledigheten nu. Stackarn... Inget kul alls med allt pappersstrul och skit!
Det gick så bra, Tindra kikade lite misstänksamt på oss först men tinade upp snart och ville komma upp i knät. Efter en pava välling och ombyte la jag henne i vagnen och hon somnade så snällt själv ute på altanen. Himla lämplig unge det där måste jag säga! ^^

Nu är vi hemma igen och håller på och lagar lite lunch och sen ska jag stänga in mig i sovrummet och plugga. Alex sov till åtta (!) imorse så han lär knappast vila nån middag. Han får hålla sin far i sysselsättning istället... :o)

Idag är det en sån där typisk måndag, känns lite segt att komma igång liksom. Helg-känslan sitter kvar i kroppen och det känns ansträngande att liksom rycka upp sig. Men slår jag bara upp böckerna så kommer jag nog igång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar