fredag, februari 27, 2009

Glad morgon!

Imorse var Alex på strålande humör redan när han klev upp, eller till och med innan för han låg och skrattade i sängen! Vi busade och sjöng oss igenom både tandborstning, blöjbyte, påklädning och vägen till dagis. Väl framme knatade han direkt in så jag fick hojta och fråga om inte mamma fick nån kram å puss. "-Ja just de!" sa han och kom tillbaka och jag fick en stor kram, sen en liten på andra sidan och två pussar... ^^ Min lilla gofisälskling...

Nu har jag översatt ett kapitel till och ska ta och läsa lite medan jag väntar på tvättis som ska bli klar. Borde städa lite idag med men det får nog vänta tills framåt eftermiddagen kanske. Gubben sover ju bara halvdag idag med så man kan ju sätta han i arbete med vettu. Män vet ju att vägen till kvinnans sköte går genom moppskaftet och dammtrasan. Eller, de borde veta iaf ;o)

Hepp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar