tisdag, februari 03, 2009

EN sak!!

Det finns faktiskt EN sak jag skulle kunna tänka mig att köpa innan den gamla går sönder: en stegräknare! Den jag har nu fick mamma gratis från nån bokklubb. Den verkar iofs räkna rätt och den är så mörkröd och fin, men det är så dålig fastsättningsanordning på den. En liten karbinhake som man ska försöka klämma fast liksom. Jag vill ha en som sitter bättre. Den funkar ju när jag har typ leggings, men så fort byxorna är lite tjockare typ mjukisar blr det krångligt. Och så hänger den och fladdrar liksom. Jag skulle vilja ha en sån här, men det får faktiskt vänta så länge den här håller och funkar. Snart är det ju vår/soimmar och man har tunnare kläder. Då är det ju inga problem! ^^

Nu ska jag fixa frulle tills pappan kommer hem från dagislämningen. Det är nästan 20 grader kallt idag, så det blev ingen prommis för mig och Utte dit idag! Jag tar nog bussen upp till skolan med, men funderar på om jag kan gå hem mitt på dagen? Vi får se...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar