måndag, januari 19, 2009

trött

Uschianemej vad jag har sovit dåligt inatt. Nästan ingenting! -__- Bad monday med andra ord, plus att jag upptäckte att jag missat en bok i litteraturlistan, den som ska läsas inför föreläsningen på fredag naturligtvis. OF COURSE!!! Jag som tänkte att jag kunde läsa till fredag idag då eftersom morgondagens bok inte kommit än. Så typiskt mig på nåt vis. :o( Jag sitter här och bara väntar på posten nu. Kanske borde vila en stund?

Alex var trött imorse, ville inte gärna kliva upp. Inte heller borsta tänderna eller klä på sig. Och absolut inte åka till dagis. Han grät hjärtskärande ända ut till bilen. Sen när vi väl var framme var han glad och gick runt och inspekterade att allt var på sin plats på "finen" (Delfinen), verkade som han tyckte om att vara tillbaka ändå.

1 kommentar: