lördag, januari 31, 2009

Pigg!

Kors i röva, sa drängen när han satte sig på lien. Jag vaknade imorse och kände mig utvilad och pigg!! Inte särskilt öm och stel ens. Så har jag inte känt mig på evigheter... Kanske de här Fortodolen hjälper ändå, fast jag inte vågat hoppas? Iofs tog jag ju min vanliga muskelavslappnande igårkväll, men om jag kan klara mig med bara den och skippa Alvedon, Dexofen och Diklofenak är ju livet underbart! De gör mig så trött och håglös, det vill jag inte vara. Jag vill vara mitt gamla, pigga jag. Den som retade gallfeber på kompisarna för att jag aldrig kunde vara stilla... ^^ Har tagit EN ENDA alvedon den här veckan, det är helt fantastiskt för att vara vinter! Nu ska jag ta tag i yogabiten med och använda min delfin på axlar och nacke så ska ni nog se att det blir fart!

Nu ska jag koka mig lite kaffe och sen fortsätta dammtorka lite. Efter lunch ska vi gå runt Heden med Utte och se om han vill sova i vagnen. Det borde han verkligen vilja med tanke på att han vaknade typ halvfem imorse... -__- Ikväll blir det bänkning framför TV:n och rösta fram Hanna!! Jag ska festa loss på 2,5 liter poppisar och bubbelvatten! ^^


-RÖSTA LILA!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar