lördag, januari 03, 2009

ONT

Tant Röd är på besök och jag har ont i tjejmagen. Rackarns FL-otur!!


Nä men allvarligt talat så mår jag ingt vidare idag, en sån här ag då man önskar man var man istället. Jag skulle gladeligen ha köggväxt och byta däck på bilen om jag slapp det här. -__- Ska försöka släpa mig ut när Alex ska sova och iallafall byta kameraväskan som är trasig. Undrar om jag ska ta en likadan eller om jag ska prova en annan? Jag tar nog en lika, är den lika kass blir det byte. Tänker icke riskera att min kamera rasar i backen! Jag blir bara mer och mer kär id en för var dag som går, fingrar lite på den mest varje dag och funderar på vad som skulle kunna göra honom lite lyckligare. Han fick ju linsskydd/skylightfilter igår. Det är nog bra för honom, också en mysig väska att krypa in i. ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar