söndag, januari 11, 2009

:o(

Usch och fy faaan vad jag hatar magsjuka! Jag hade nästan lust att bara dö igårkväll när jag satt på toa med en hink i knät och det liksom bara rann överallt (ursäkta äcklet), till och med ur näsan rann det näsblod. Hade nån erbjudit mig en giftampull då så hade jag allarligt övervägt att ta emot den. Enda trösten i eländet var väl att BOLLNÄS GICK VIDARE!!! I Körslaget alltså. Jag lyckades faktiskt tajma in mina utsöndringar så jag kunde se på Team Hanna. Jag tyckte låten var trist och trodde faktiskt det skulle bli deras fall. Den är ju oerhört fin, men jag tror det är bättre med fartiga låtar till det där! Men men, en vecka till är de kvar och vi röstar vidare!!

Jaja, idag mår hela familjen bättre iaf, ingen kräks men alla gör det andra som man gör när man har/haft magsjuka… Mindre skoj alltså. Ingen vill äta nåt heller, men vätska försöker vi få i oss så gott det går i alla fall. Alex är hängig och vill mest sitta och titta på film, han borde sova middag men vill inte. Jag orkar inte bråka med honom heller, han somnar väl när han blir trött antar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar