måndag, januari 12, 2009

Kanske??

Kanske att vi börjar repa oss skapligt nu. Alex är pigg och babblar och stökar för fullt, men äta är nix än tyvärr... Mormor har nyss varit här och nu försöker pappsen få skruttet att sova, men det låter stökigt därinne. Jag har ätit lite fil och sylt till lunch, det åker just nu kana upp och ner i halsen känns det som. -__- Jag vill v e r k l i g e n inte kräkas igen!! Förhoppningsvis är det bara magen som är ovan fast föda och reagerar. Mer oroväckande är den konstanta trötthet jag känner, jag är ju iofs alltid mer eller mindre trött men nu har det antagit helt sjuka proportioner ju! Somnade i soffan strax efter jag klivit upp idag och sov minst en timme, nu känns det som om jag lätt skulle kunna somna igen om jag la mig. Igår vilade jag (sov) två gånger under dagen/kvällen men slockande ändå typ direkt jag la mig på kvällen. O__o Vadan detta??

Undrar vad familjen Calici ska hitta på att äta till kvällsmat ikväll tro? Nåt som inte smakar så mkt helst... Snälla mormor kom hit med lite kalops åt Alex iallafall, han ligger ju liksom en dag före oss så han kanske vill ha riktig mat. Och han BEHÖVER det verkligen med, vi andra har ju skapligt mkt reserver att ta av så att säga. Kan man inte beskylla honom för precis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar