fredag, januari 30, 2009

Köp!!

:S Jag har just beställt saker på internet... Bodystore.se Avocadoolja, ricinolja och aloe vera gel. Min ansiktskräm TOG SLUT igår, då får jag handla! ^^ Tack vare Lady Dahmer har jag fått tips om ett annat sätt att sköta huden på, jag har fått en jävla problemhy på sistone. Den är fet och full av röda prickar. No good... Nu ska jag prova att tvätta den med OCM och smörja med aloe och avocadoolja blandat. :o) Få se hur det går, naturliga alternativ har jag ju använt länge (Rosenserien, Aloe Vera, Weleda, TVÅL osv) men aldrig liksom direkt med rena råvaror. Ska bli spännande!

SÅ idag bröt jag liiite mot köpstoppet. Ansiktstvätten har jag inte riktigt slut på än, men snart. Och då var det ju lika bra att beställa ricinoljan redan nu så jag slipper två frakter! *smart och ekonomisk* Det blir ju miljövänligare med bara ett paket med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar