fredag, januari 23, 2009

Dålig inspiration...

Inte på blogghumör just....



...föreläsning idag, intressant! Sen gruppträff.


....Promenad hem, sen på stan och handlade inte mindre än TRE presenter! (ja, åt olika människor)

...Skrutt-mys med nyvaken middagsvilare, nu fikar han och mormor kommer snart.

Ikväll: Fortsätta med Indiana Jones efter barn-läggning! Hämta min yogamatta + bok efter middagen...

Imorgon: Alex åker till farfar och stannar till söndag. VI ska hämta nya sängen + sängbord på Mio. På kvällen blir det middag + Körslag med tjejerna på Sportan!! Hinns även med födelsedagsfika (Kristin) hos Lena före...

Söndag: Lätt bakis, barnkalas Tindra...

Så ser min helg ut, plus att jag har lite att läsa inför föreläsning på måndag. Tjohoooo!!! Skriver lite mer antar jag, men nu finns det ju en kort sammanfattning om man vill slippa läsa mitt vanliga svammel. ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar