söndag, december 14, 2008

Räserfart

Jaa, det går verkligen i räserfart mot jul tycker jag. Det är redan tredje advent och jag har fortfarande inte köpt alla juklappar. Har åt mamma o pappa kvar... iofs vet jag vad jag ska ha till dem men man ska ju komma sig för med att gå ut och handla dem med. Det är liksom där skon klämmer så att säga. ^^
Jag har inte lika ont i dag, börjar väl gå tillbaka till den gamla, vanliga värken bara. Den som jag är van vid och nästan inte vet hur det känns att vara utan längre. Vi ska ut och gå efter lunch och se om Alex sover nåt. Ingen lång prommis idag, vi ska till Sussie o ungarna och hälsa på bara. Hoppas han somnar, igårkväll var han så trött, så trött att han slocknade redan vid sjutiden och vaknade vid halvfyra inatt. -__- Visserligen somnade han om efter en hel del om och men, men jag känner mig bra mör ändå idag. Jag hade så himla svårt att somna igårkväll, klockan blev nog en bra bit över två innan jag knoppade in. Lagom kul.

Idag är det söndagsgrått ute, inte alls lika fint som det var igår. Men det är väl så det ska vara på söndagar. Så man riktigt påminns om att helgen strax är slut och att imorgon är det dags att sätta sig med skolarbetet igen. Den här uppgiften jag ska göra nu måste vara den absolut tråkigaste som någonsin påkommits på HiG!! Jag bara hatar den och vill inte alls göra den, men jag måste väl... Jag siktar då INTE på nåt högt betyg precis! Är fullt nöjd med E eller D. Den första går nog bättre och grupparbetet med, det får räcka känns det som. Den här vill jag bara ha ur världen så fort som möjligt. Så SKA man ju inte tänka, men just nu gör jag det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar