söndag, december 28, 2008

*pust*

Finally börjar det kännas lite bättre i kroppen sen jul, har nyss kört lite med min kära delfin på axlar, nacke och rygg och det känns bra mycket bättre! Har varit för öm för den sista dagarna, men nu var det OK nästan överallt. Höfter och armar är dock konstant för ömma tyvärr. :o(

Jag har börjat använda min bilddagbok igen, så där kan ni kika in och se bilder från vår vardag... Jag ska försöka lägga in bilder där åtminstone ett par gånger i veckan tänkte jag. Så slipper jag strula med att lägga in här, då det mest är krångligt tycker jag.

Nu håller pappan på att byta till pyamas på Skruttet, sen ska vi "fika" lite på tomattärningar, avocadoskivor och torrostade cashewnötter - en utsökt kombination!!! Sen blir det väl lite mer xbox... LEGO Indiana Jones ska knäckas!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar