söndag, december 14, 2008

Mums!!

Gudars va goda rågsiktskakorna blidde! Kolla in gubbens blogg så finns det bilder både på färdigt bröd och en glad liten bagare! ^^

Det blev inget dataspelande ikväll, Alex var lite segsövd och brödet tog ett jäkla tag att grädda, ingen orkade väl installera spelet och det är Wallander på televisionen. Kort sagt - det blev TV-soffan istället. Utrustade med varsin rågsiktsmacka. Hade jag inte viktklubbat nu så hade jag förmodligen glatt tagit nån macka till plus en rejäl mugg glögg till eller kanske ett stooort glas julmust och lite gott fikabröd. Men icke sa nicke! No extra calories här inte. Ska bli skoj att ställa sig på vågen imorgon bitti! (fast jag tjyvvägde ju mig igårmorse redan...)

Nu ska jag fortsätta se på Wallander och strax kommer det en nyduschad sambo och håller mig sällis i soffan. :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar