fredag, december 26, 2008

Lite kort då...

Julaftonsmorgon, tidigt... Mysigt med ljus!
Skrutten leker med sin första julkapp, ett Nalle Puh pussel.

Titta vad snöigt och fint det är ute!!! (dålig kvalla jag veeet, men huvudsaken man ser snön!)

Vi fixade mysigt inför grötfrukosten.

Kvällen, pappa och Aex roar sig med att bygga duplo.


Bobbo fick snällt själv bygga ihop snowracern Alex fick av honom. Men det gör han ju så gärna! ^^
Det var aningens dåligt glid dock...
Juldagen, Alex o Mathilda dansar.


Såhär mysigt hade farmor och Anders fixat det ute!! (Här skulle jag haft mitt stativ, med så lång slutartid är det omöjligt att inte darra ju... men jag var tvungen att försöka ändå)

Hmm, ja stativ var det ja...
Annandagsmorgon, pappa å Alex har byggt ihop julkappen från farmor, Anders o Mathilda.

Jag provar att trixa med bländare på kameran. Notera den suddiga bakgrunden, det var meningen faktiskt. :o)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar