fredag, december 05, 2008

JAG ÄR KLAR!!!

O__o JA, det är alldeles sant! Jag har ett arbete som gott och väl duger att skicka in. Jag skulle säkerligen kunna hitta massor att ändra om jag bara ansträngde mej lite, men det tänker jag faktiskt inte göra nu. Jag skickar in och ändrar sen EFTER responsen. Nu tänker jag ägna mej åt att läsa i böcker resten av dagen och på måndag drar jag igång med Individuella B och hoppas den är åtminstone aningens lättare.

Ikväll blir det peppis-bak här hemma. Pappan var på tok för trött igår (han sov bara två timmar på dagen för han skulle på HC) så det sköts liksom upp. Bobbo skulle komma och titta på sa han, men det kan han ju fetglömma - det blir allt till att hjälpa till det! Endera baka eller passa Skrutten. Det roligaste av allt är nog att garnera peppisarna med kristyr! Vi har massa roliga färger: röd, grön,gul, lila, svart, blå och orange. (jaa jag vet att vi hade kunnat blanda både lila och orange själv men ORKA!!!) Vi har även massor av roliga formar, de senaste fynden var: haj, delfin, fladdermus, pingvin, motorcykel, traktor, bil, lastbil, flygplan, åsna och getabock. ^^ Anas det lite av en samlar-hobby månne? Fint blir det iallafall, och bra mkt roligare än tråkiga gubbar och grisar! (vad är skillnaden?)

Jag lägger kanske in lite bilder sen...

Nu ska jag läsa, känns ganska skönt efter veckans hårda pysslande med tråk-uppgiften from hell. Lite vila innan nästa...

1 kommentar:

  1. jag vill göra kristyr å tror jag i morron, men var hittade ´ni alla färger? Alla formar?

    Vi har bara de vanliga plus katt, lamm, tåg, häst hmm

    SvaraRadera