onsdag, november 19, 2008

vad händer med mina händer??

Alltså, vad är detta? Jag känner mej helt bortdomnad i handflatorna samt under tårna(?) och det svider som nå jävla brännskada! Varmvatten är hemskt!! Försökte ringa sjukvårdsupplysningen men det tog sån tid så jag orka fan inte vänta. Ska prova igen imorgon eller så... om det inte blivit bättre tills dess vill säga.

Jag borde egentligen plugga nåt nu, men har inte haft ork än. Borde även göra i ordning min frukost snart. Fan att livet ska vara så jobbigt och fyllt av borden och måsten. Jag har iallafall gjort min plikt som gruppens Ulla-Bella och lagt in protokoll från de två gruppträffar vi har haft samt mailat nuckan om frågor inför grupphandledningen imörra. ^^

Meen jag ställer mej frågande...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar