tisdag, november 25, 2008

Tjosan, vad det har kommit mycket snö nu!!! Säkert ett par dm iallafall. Jag, Alex och mormor har varit till Edsbyn på förmiddagen och köpt ett par nya vinterkängor åt Alex. Jag fick ett par jättefina typ MC-stövlar jag å. ^^ Tack, världens bästa mamma!
Skrutten ville INTE prova skor, inte ha nya - ha DOOOM! sa han och pekade på sina kära, bruna kängor. o__O Vi får väl se om vi får honom att använda dom nya nåt, får lägga undan brunisarna i skoskåpet kanske.

Imorse sov vi till efter klockan nio, så det lär ju inte bli nåt vilat idag. Jag ska försöka plugga lite medans Utte leker med mormor iaf. Han fick ett ljusblått skohorn på skoaffärn som han går runt och "ammeusar" (dammsuger) med på golvet. Knasunge...

Nä nu ska jag ta itu med nån skoluppgift.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar