onsdag, november 12, 2008

Snart så

Nu har snart den här dagen gått och det är DAGS!!! för Slipknot. Jag skulle ljuga om jag sa att jag ser fram emot själva bilresan, åtminstonde den hem inatt... 2,5 timme känns låååångt mitt i natten. Men vad gör man inte för att få se de rara gossarna sjunga "Wait and bleed" och "My plague" och andra vackra små visor??

Matsäcken är fixad ska bara i med tomatoes, klänningen hänger nystruken på en galje i hallen, sminket är ditkletat i nunan, Uttes övernattningsväska är packad så allt är snart redo. Jag ska bara byta från sunkiga mjukisar och slipknot t-shirt och rota fram BVC-boken innan vi åker.

Har hunnit läsa en hel del idag, ska nog klämma nån sida till innan det är för sent, men jag börjar känna mej inihelvette uppspelt och rastlös!! ^^

hej så länge...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar