fredag, november 07, 2008

Slippery

Rackarns vad halt det är ute då!! Jag var ute och gick en timme efter lunch, men det gick ju inte att hålla nåt tempo precis... Mupp-is. Ska man behöva ta med sandhink själv? För i den här stan sandas de då faan inte på nå gångvägar. *muttrar ilsket*

Nu är jag inne igen, styrkt med en kopp kaffe har jag läst ut hela första delen i boken jag håller på med. Ska hugga in på tredje delen nu, innan det är dags att åka och handla och sen hämta Alex i Runemo. Han sov till nio imorse btw. Jag var i chock-tillstånd, men han var väl trött. :) Ikväll måste han duscha, såg att han var helt grön i hårbotten efter hårfärgen. Så det kan gå när man ska var häftig inför tjejerna på dagis! ;)

3 kommentarer:

  1. du får vara tant o käpa broddar :D

    SvaraRadera
  2. eh, såna kan man ju inte ha. Isåfall ska det vara nåt coolt, typ nit-armband runt fötterna!!

    SvaraRadera