fredag, november 07, 2008

Sliping bjuti

Utte sover än! o__O Ja, jag veeet, det är helt sjukt ju. Han som ska till mormor istället för dagis idag, undrar om han rävsover för att slippa dagis? Pappan har kommit hem med ju, så de ligger i stora sängen och sover tillsammans nu. Och här sitter jag, har druckit kaffe och ätit mina rågrut... hunnit vägt mej (stillstående :o( den här veckan med) och skulle kunnat klä mej om jag bara tänkt på att ta med kläder ut. Men det gjjorde jag ju ej, så nu sitter jag här i morris.

Skönt för mormor att slippa krångla med middagsvilan, iofs somnade han ju inne sist. Men jaja...


Jaha, jag sätter väl mej och läser lite i "Kvalitativa studier i teori och praktik." då. Läste ut "Intervju som metod" igår. Usch, vill bara förbi den här kursen nu! FORT!!! *tok-plugga*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar