måndag, november 10, 2008

hurtbullarnas dag

Nu har jag å Sussie varit ute och vädrat våra yppiga hemmafru-kroppar. ^^ En lagom runda upp till Granberg (via lite backiga omvägar) och hämtade Theo på Montessori. Sen avslutade jag med ett varv runt Vågen innan jag gick hem till min matlåda. Nu är det kaffe och blogga som gäller.

Varför ska det alltid vara såhär kladdigt ute höst/vår?? Varför kan man inte bara asfaltera allt? Och varför har jag alltid för långa byxor? Eller är det benen som är för korta?? Skit samma så blir man smutsig och blöt längst ner på byxbenen, och jag hatar det. Kanske man skulle kaufen ett sånt där motionsband och ställa på ballis istället? Fast då får man ju inget sällskap förstås... om inte skridskon eller sura tanten är ute på sin ballis förstås. Men ingen av dem känner jag någon större längtan att dela mina tankar med... Inte mystiska bordelltanten heller för den delen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar