lördag, november 22, 2008

Hemma igen

Vi har varit i Runemo hela dagen, hunnit med både besök hos mormor och morfar samt kollat in julmarknaden. Där fanns inte så mycket kul, men en bit var av hemost och ostkaka slank med hem iaf. När vi var på väg därifrån var Utte så trött så vi stoppade honopm i bilen och drog upp till Fullen. Thomas ville ändå hämta lite rökved och grejer där uppe. Alex sov hela vägen upp och större delen av vägen hem, var nog välbehövligt efter nattens strapatser!

Sen var vi in till mommo offa en sväng till och fick middag, så tänk idag har vi kommit undan gratis med både mat och kaffe! ^^ Praktiskt ibland vill jag lova...

Nu sover pappan i soffan och Skrutts sitter bredvid och kikar på Cars. Jag sitter här och känner mej oxå rätt mör men nån bör väl vara vaken med ungstackarn iaf. Bara han har lagt sej kan man få lov att slappa lite, ta en dusch och känna sej lite mänsklig igen. Hoppas verkligen det inte blir nå krupp-anfall inatt! Fast nu vet vi ju hur vi ska göra och han är uppladdad med Mollipect tre ggr idag. Måste på apoteket och hämta ut mer imorgon! Han blir väl hemma till veckan nu tänker jag... Mormor kunde ha honom på måndag och jag kan kanske vara hemma tisdag. Sen får vi väl hoppas han är frisk! Jag MÅSTE ju vara med på grupparbetet som ska redovisas på fredag! Plus att jag har mina egna uppgifter att kämpa på med. Jag tvärvägrar att plugga något alls i mellandagarna, så är det bara! Jag SKA vara ledig då!!

Kvällens film: Hancock (ja det låter som nåt helt annat tycker jag...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar