onsdag, oktober 22, 2008

Skillnad??

Jag sitter och försöker skriva reflektionsuppgift på kursen jag just gått. Vad har kursen gett mej i fråga om: A)Teoretiska kunskaper/utveckling B) Professionella kunskaper/utveckling C)personliga kunskaper/utveckling. Vad är vad? Jag fattar noll... och allt detta ska ta upp 1-2 sidor står det. Usch, jag har verkligen inte lust jag är bara sur,sur,sur för responsen som aldrig kommer.


Snart kommer mamma och vi ska gå ut och gå kanske. Men det blåser ju så jävligt. Ikväll ska jag: göra tårtor, städa, installera extrafilmsprogrammet igen och skicka in bilder för framkallning (eeeevigheter sen sist) och, kanske, plugga. Låter det kul?? Imorgon är det kalas, det är två år sen vår lille Skrutt kom till världen. 00:53 inatt rättare sagt. Tror ni han blir syrlig om jag väcker honom då för att säga grattis? Han kommer att få massor av presenter, vi har köpt alla resterande Bu & Bä samt en stor grävmaskin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar