måndag, oktober 27, 2008

Måndag igen!!!

Ojojoj, det är så hysteriskt roligt med måndag att jag nästan börjar hyperventilera i ren extas. Dags att dra igång med plugget igen (går segt idag, kommer hela tiden på andra saker att göra) och så vidare. Ska fanimej skicka in uppgiften senast imorgon så är den ur världen sen.

Förkylningen är aningens bättre, gjorde en "Grogg" igår:
-kokande vatten
-honung
-pressad citron
-hackad vitlök

Drickes så hett man kan, det är skitäckligt jag lovar. Alex skulle dock "aaaaakaa" (!) och han tyckte det var "mmm, jättegott". Knasig den ungen... Dock sa han "inte jök" när han fick några småbitar vitlök med. ^^ (jaja, jag vet att det säkert är skitfarligt och dumt att ge honom av det där)
Men hursomhelst, det jag skulle komma fram till från allra första början var att den där äckliga smörjan faktiskt HJÄLPER!!! Trot eller ej.

Nä, nu ska jag stänga av diskmaskinen, ladda en tvättis och sen sätta mej med uppgiften igen. puss hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar