söndag, oktober 26, 2008

Gravöl??

Ikväll sänds Hellacopters allra sista konsert direkt på myspacetv. Fårn Debaser medis. Lär ju kollas på den härhemma... Få se om jag kollar jag med eller om jag spelar lite istället. Gravölen kan jag ju ta iallafall, fast det blir framför min dator istället. ;)

Det verkar som om Alex håller på att bli sjuk nästan. Han är hängig och sitter mest stilla i soffan och vill se på "biiijar", fastän Bobbo var här till och med. Annars brukar det ju lekas mer då. Jaja, blir han sjuk får han väl vara hemma med mamma imorgon då. Jag har ju en del skolarbete att göra men inget som måste göras just imorgon på dagen. Får ta det på kvällen istället då isåfall.

Jaha inatt gick vi över till vintertid, jag tycker det är tråkigt på nåt sätt. Vet inte varför... Jag trivs helt enkelt bättre med sommartid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar