onsdag, oktober 29, 2008

Liggsår

Tjolahopp. Idag var det sovmorgon för vissa, de där små som bor i spjälsäng och är födda i Dalarna (s.k dvärgmas) iallafall. Själv vaknade jag säkert en timme innan klockjäveln ringde. Vet inte så noga, jag försöker låta bli att titta på klockan när jag inte kan sova för jag blir bara så stressad av det. Men sova på mornar har aldrig varit min starka sida, vet inte vad som kan räknas som min starka sida egentligen??

Nåväl, nu sitter jag här igen... ska strax slutläsa min uppgift och sen skicka in den FAST jag har lätt panik för att göra det. Sen ska jag börja läsa i det "lilla häftet" om äldrevård som jag skrev ut igårkväll. Det värsta jag sett! Det stod att det skulle vara 185 sidor, men det ser faan i mej ut att vara minst det dubbla!!
Efter det ska jag gå runt Heden, lagom så jag hinner hem o duscha och klä om innan jag ska träffa Ankie och Anna på Roys för lunch. Vi måste ju fira att första kursen är avklarad! ^^ Blir väl inte så himla mycket mer pluggat sen idag så jag tänkte sätta mej och läsa mer ikväll efter vi varit hos Kattis. Jag vill ligga lite före med den här kursen så man kan ta sej lite ledigt i jul. Åtminstone pluggfritt i mellandagarna då. Så nu är det disciplin som gäller!! Hör ni det? Bra...




-Wish me luck med uppgiftshelvetet nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar