tisdag, oktober 28, 2008

Karbunkel

Ännu en studiedag till ända. Läst ut tråkiga boken, pillat lite mer med uppgiften. Trött i ögonen och huvudet...

Skrutten har kommit hem, han har plockat fram alla sina bilar på golvet och vi har busat med ballonger. Bu sitter han snällt på golvet och leker med en grön ballong och ett traktorsläp. Pappan lagar mat i köket och jag sitter här. Är det inte familjelycka så säg? (nej guuuud va okvinnligt, du borde laga maten!!) Jag HAR faktiskt hjälpt till, skurit både svamp och paprika.

Jag är arg på mej själv, mycket arg och även lite besviken. Så, new plan: Heden. Ett varv om dagen borde väl vara lagom? Och - SLUTA FUSKA MED VIKTKLUBBEN!!! Men det är ju liksom nåt hela tiden... kalas o fika å faan å hans moster. (ja jag vet att det är dåligt att skylla på sånt, men va fan ska jag skylla på då?? Min egen dåliga karaktär?)

1 kommentar:

  1. Lagar din man maten å hjälp va okvinligt av dig att inte gör det:-D

    SvaraRadera