lördag, oktober 04, 2008

Kulturell quell

:D Japp, nu är det snart dags för teater-middag och sen själva teatern. Jag har klätt upp mej i nya fina strumpbyxor och klänning. Synd att jag inte orkar gå upp på vinden och rota fram mina fnask-stövlar ;) finns så många lådor med höst-/vinterkläder så det tar väl till dödagar att hitta dom. Och vi ska ju vara på Strandis om 50 minuter. Så varför sitter jag här egentligen?? Jag är varken sminkad eller tillfixad i håret ju. Surt att behöva gå i glasögon.... förbannade ögoninflammationer!! Vad har jag gjort ögonguden för ont tro?

Ja ja, nu ska jag gå å fixa lite. Är väl bäst att vara klar tills han den där som bjuder på kvällen kommer hem efter att ha lämnat Utte hos fammo.

(BTW, I lööööv stavningskontrollen som finns här, den fanns inte på metrobloggen vad jag vet...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar