måndag, oktober 13, 2008

Hörlurar

Det finns två saker i mitt liv som det är VÄLDIGT hög omsättning på - solglasögon och hörlurar... I år har jag säkert kvaddat flera par hörlurar. Först ett par skitlämpliga hopfällbara liksom som jag hade, sen Thomas likadana, och nu har mina underbart snygga (och bra) "Skull Candy" börjat balla ur. Hur irriterande är inte det?? Varför går alla mina grejer åt helvete? Jag blir helt jävla galen, de var ju svindyra ju och jag har bara haft dem i max fyra-fem månader. Va FAAAAN!!!

Till råga på allt glömde jag att åka till Electric Giant igår å kolla om de fått igång spelaren, måste komma ihåg det idag!

BTW de har inte ringt från dagis än och sagt att jag måste hämta Utte iaf... han lät snorig imorse faktiskt. Men det kan ha varit för att han grinade och var allmänt lessen och trött. Det känns så bra att klä på honom när han grinar och pekar mot sovrummet -Ova meee!!! (sova mer) verkligen, man känner sej som om man borde få ett världens-bästa mamma...
Alex: -Ova meee!!!
Jag: Nej, nu måste vi klä på dej...
A: Jaaamaaa (pyamas, försöker hålla fast den när jag försöker klä av den)
J: Nej men Alex, vi ska ju ta av pyamasen nu och ta på kläder. (fortsätter att klä av pyamas)
A: neeej, ova. (gråter hjärtskärande)
J: Men lilla äskling, du ska ju till dagis nu... det blir väl kul?
A: nä inte agi! stanna hemma!!

Nåväl han lugnade sej till slut och efter att ha suttit i mitt knä på hallgolvet ett tag så började ha faktiskt prata om dagis och barnen där. Då kändes det lite bättre.... hade jag inte varit så sjukt trött och haft så ont i halsen hade han fan fått vara hemma! Jag har egentligen inget jag måste göra idag ju.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar