måndag, oktober 13, 2008

fy faan

Jag kände av det så smått igår - dagenföreontihalsen... Och ja, mycket riktigt idag, efter en nästintill sömnlös natt, känner jag mej jävligt hängig. >__<
Skönt är att jag skickade in min uppgift igårkväll. Jag kan och SKA ta en dag heeeelt plugg-ledigt idag! Jag tänker inte så mycket som titta på nån skolbok idag ens. Jag har lagt mej i soffan, iförd mjukisar och raggisar, bäddat ner mej med kudde å filt, bunkrat upp med tidningar (Illustrerad och Historia) och dataspel (Da Vinci koden och AOE) samt bruksanvisningen till kameran och en bok om digitalfoto. Ni ser, till och med när jag är sjuk så överbelastar jag mej med saker att göra... ^^ Men men, allt annat får vänta åtminstone tills imorgon!!

Nu ska jag slösurfa lite... FL - here I come!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar