torsdag, oktober 16, 2008

*gäsp*

Jag hade skitsvårt att somna igårkväll, låg vaken i flera timmar. Sen när jag väl slumrat till så drömde Alex mardröm så han vaknade å grinade. >__< "Inte joolit" sa han och ville upp, han klängde sej fast som en chimpansunge runt min hals när jag försökte övertyga honom om att det inte var nåt farligt och att han kunde ligga kvar i sin säng med Ie. Icke!! Det var bara att ta med honom till min säng och ligga och svettas väääääldigt nära varann. Han var trött, men kunde inte somna om på länge och låg och klappade på mej hela tiden och kollade om jag var där typ.
Ja, jag skulle inte bli förvånad om klockan var närmare tre innan det blev lugn i lägret och jag kunde få somna äntligen.

Så, idag är jag trött... har laddat upp med en massa kaffe, för jag MÅSTE faktiskt försöka läsa klart böckerna i den här kursen innan nästa kommer!! Har även en "reflektionsuppgift" vad jag lärt mej och hur jag utvecklats under kursen som ska göras. Det får nog bli en uppgift till ikväll eller möjligen i helgen. Idag vill jag bara läsa - och möjligen ta en liten lur framåt eftermiddagen.
Skönt att det regnar så slipper man känna att man borde gå ut. ^^ Mamma brukar ringa och tjata om att jag måste ut och få frisk luft annars... Hon är sjukskriven i tre veckor för sin onda handled, så nu kan hon ringa VARJE dag. o__O

Nä, nu: musik och bok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar