fredag, oktober 17, 2008

fika hela dagen...

Gud vilken bra viktklubbsdag det har varit idag- INTE!!! Först tog det bra mkt längre tid än jag trott i skolan så jag bliide tvungen köpa baguett till lunch. Jag hade jun inte tagit med nån matlåda. Sen var vi till Bobbo på eftermiddagen och drack kaffe och då blev det bulle till. Och ikväll var vi hos Lisa o Ola och fick glass... o__O jag som var så glad för mitt halvkg minus imorse. Och imorrn ska vi ju till Sussie å fika smörgis. Va faaan, jag som sett fram emot vägningen på måndag.

Nu har jag just lagt Utte efter hans kvällsmacka. Han kommer fasen se ut som ett flatbröd snart den ungen! Fast han har börjat äta mer nu iaf. Skönt det, för hans ynka 13,5 kg är i minsta laget när man är 91 cm lång... Min lilla långskånk. ^^

Nä nu ska jag hoppa in i the shower och se se nån film.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar