tisdag, april 13, 2010

:)

Jag går i bloggbytartankar.... klurar på namn, innehåll och förändringar. Alltså, det är egentligen inte bara bloggen som skall förändras, det skall ju självklart synkas med förändringar IRL med. Men frågan är om det är någon större idé nu? Eller är det just det det är, nu är orken är på noll, sömnen stördare än nånsin, värken härjar fritt i kroppen i avsaknad av mitt älskade fortodol, halsbrännan och illamåendet ligger på lur 24/7 och jag känner mig alltmer fläskig för varje dag som går (ja jag veeet att det beror på mitt tillstånd, men fan inte allt!)? Är det kanske just nu man bör fundera på förändringar? Och självklart göra sitt allra bästa för att genomföra dem med? Ska fundera på det iallafall, om jag orkar vill säga....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar