söndag, mars 14, 2010

JAAAA!

Men rackarns, vad spännande det var på semifinalen igår! Svettigt ända till slutet då Bollnäs vann i förlängningen, pust! Vi är lika hostiga, snoriga och hängiga än så vi satt bänkade framför TV:n istället för på Sävstaås. Varm korv på tallrik och varm saft ( i brist på glögg) i termos. Skrutten "-tycker inte ooom bandi!" så han tog med sin korv, saft samt lite lördagsgodis in i sitt rum och tittade på Peter Pan istället. :)

Nu sitter jag här inne, tittar ut på solen och försöker fokusera på att åtminstone få klart extrauppgiften idag så jag kan ägna mån-tis åt uppsatsen som skall vara inlämnad tisdag. Pappan har skjutsat ungen till farmor i Västansjö, så det blir lugnt och skönt här hela dagen. ^^ Kan behövas inför de pressade dagar som ligger framför mig. På tisdagkväll kan jag andas ut, för skolarbetet iallafall. Och hålla andan tills femte avgörande semin är avklarad och vi vet om det blir Studenternas eller inte för Bollnäs i år. Onsdag ska jag ägna åt lite avslut i kursen sådär, läsa klart lite böcker, renskriva anteckningar osv. Sen drar vi till Gävle för ultraljud (igen!) på kvällen. SEN ska jag vara leeeedig torsdag och fredag!

Nej, nu: skriva så jag är klar med något innan lunch och kan ta en långpromenad med Hojte som jag lovat rasta idag! :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar