tisdag, mars 16, 2010

gäsp

Somnade fasen halvtio igårkväll, var helt sjukt trött och slut. Kanske bra, för jag känner mig skapligt utvilad idag och redo (men inte det minsta sugen) att hugga tag och göra det sista på uppsatsen. Ser slutet nu, litegrann kvar på analysen och sen skall jag bara babbla ihop en mer eller mindre provisorisk diskussion som duger att skicka in, typ. Högre än så lägger jag inte ribban idag faktiskt. Vill bara hinna klart innan min älskade lilla Skrutt kommer hem från dagis. Imorse var det första han sa: -Är det påsk idag mamma? :o) Han går och längtar efter påskharen som ska komma med påskägg. I det hoppas han att en rymdraket som han spanat in i skyltfönstret på Torgboden skall ligga. Lille Skrutt.... är det nån som tror att hans dröm kommer att gå i uppfyllelse? Han önskar sig den raketen sååååå mycket och vill alltid stanna och titta på den när vi går förbi.

Nu ska jag gå och koka mig lite kaffe, borsta tänderna och typ kamma mig. Det kommer ju nån och hämtar min dator snart! Den har ett urballat trådlöstnätverkskort minsann. Mindre skoj, känns på något sätt som halva grejen med en laptop att slippa massa sladdar hit och dit! Jaja, jag håller alla tummar jag har för att reparationen skall gå på garantin! Annars får jag väl sälja min själ eller nåt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar