tisdag, mars 09, 2010

Äntligen.

Ja faktiskt, äntligen säger jag: Alex ska på dagis! Efter en vecka med hela familjen hemma kan man inte säga annat än att man behöver vara ifrån varann. Thomas var hemma inatt med, fast han egentligen är frisk. Men de ringde från öron/näsa/hals igår och ville att han skulle komma på en koll (yrseln och locket för örat förra veckan), trots att han är i stort sett bra nu. De ville se ändå så det inte ligger nåt skit kvar. Så mitt på dagen drar han till Gävle och jag blir heeeelt ensam med mina skolböcker några timmar. ^__^ Fram till det är dags att ta kälken och hämta Skruttas då förstås. Sen ska vi minsann fixa middag till pappan kommer hem. Hej och hå.

Nu ska jag steka lite ägg till frukost, vi har bestämt att lägga LCHF på is ett tag.... Jag är ganska äcklad av mycket kött och fett nu och så är jag sjukt less på att ha dessa munsår som jag dras med h e l a tiden när vi kör fullt ut. Blir vanligt folkvett nu fram tills Kjåkan är ute, sen får vi se var det bär av. Vet bara att jag har panik för att gå upp nu, vill helst stå stilla fram till BF men det är nog lite väl mycket begärt kanske.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar