torsdag, december 03, 2009

Teletubbies

Alltså, vad är det med dem? De är obehagliga, konstiga, fula och lever i en vrickad värld. Men kidsen älskar dem, varför?

Kylan har kommit, med den blir min fibro skitdryg och jag hatar den. Samma visa varje år, hoppfullt på sommaren "kanske det är på väg att bli bättre?" och sen kommer hösten och det bli lite värre "Men det verkar inte bli lika illa i år...." och slutligen kommer köldsmällarna och hela jag känns som en enda smärta. Nacke och axlar värker, långt ner i armarna och händerna är klena. Mina senor känns som gamla stela rötter, höfterna molvärker och jag fryser.... feberkrypningar/värk i huden, trötthet, koncentrationssvårigheter bla bla bla. Ibland blir jag så less på mig själv och alla mina jävla hälsoproblem. Till råga på allt har jag fått så förbannat svårt att svälja tabletter med- nu när jag verkligen behöver knapra. Måste ringa och få förnyade recept med förresten.... Alvedon Forte och muskelavslappnande. :o(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar