söndag, december 06, 2009

Söndagar kan vara mysiga ibland.

I förmiddags hade jag förbannat ont i kroppen, var trött så in i hellsingland och allmänt otrevlig mot min stackars familj.... Vi drog till Runemo och nattade sköldis inför hans vintervila och gick sen ut i skogen. Jag ramlade självklart och fick etter värre ont. :( Kändes som om jag skulle vilja lägga mig ner och dö bland de blöta löven i smensskogen. :( Men in kom vi och Alex berättade för mormor och morfar att han hade trampat på små svampar som rökte och att mamma skrikit när hon fick en spindel på sig. Tänk så underbara de är, barnen...

Men men efter lite liniment, vetekudde, brasvärme, lunch och kaffe började jag sakta komma igång igen. Tog några alvedon med och försökte rycka upp mig. Bobbo & Hojte kom till Runemo på besök de med och det blev en riktig familjesöndag av detta! Har fortfarande ont, men känner mig förvånansvärt glad! ^^ Vi skall se på Johan Falk (vet inte vilken...) och synda med lite godis. Men det FÅR man!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar