fredag, december 04, 2009

Oh my

Shite, vad jag är trött idag. Ändå la jag mig skitatidigt igårkväll för att vara utvilad idag tänkte jag. Men det var ändå seeegt att komma upp ur sängen. Som tur var så var Skruttet piggare och hasade glatt ur sin säng och bubblade med mamma hela tiden medan han (helt krångelfritt) klädde om, kissade och fick "aggarna" borstade. Sådana morgnar behöver en trött mamma ibland, speciellt när det är sista morgonen på veckan liksom.

Själv skall jag strax börja göra mig klar för att gå till skolan. Telebildföreläsning om kognitiva lösningar idag. Låter rätt intressant tycker jag! Tänkte försöka promenera både dit och hem idag, det är ju kallt men jag blir piggare av lite luft med så man får väl väga fördelarna mot nackdelarna så att säga. Och så blir det ju dyrt att åka buss med om inte annat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar