torsdag, december 10, 2009

Jag tror jag blir tokig!!

Det KAN verkligen inte finnas nån familj i hela världen som har sån otur som oss!!! Inatt har Skrutten hostat typ hela tiden så han & jag har knappt sovit nåt.... Inte ens Lepheton (staaaark hostmedicin) som jag gav honom hjälpte. Från halvfem var vi vakna, och strax före sju så somnade han faktiskt av en stund i soffan. Inte mamman dock. -__- Inget dagis idag således, och ingen skola för mamman heller. Hade iofs bara grupphandledning idag, men ändå.

Vad värre var är väl att vi skulle åka till Stockholm i helgen, hela familjen för första gången. Vi skulle åka tåg, bo på hotell, gå på jul på skansen, julshoppa, gå i stooor leksaksaffär och äta hamburgare (Skruttens önskemål...). Hur göra? Hotellet måste avbokas före tolv idag, annars får vi betala för en natt. Väntar man så är Skruttet säkerligen jättedålig imorgon. Det kan jag slå vad om nästan. Så: ja, vi avbokade hotellet..... :( Tåget gick inte att avboka så där försvann 950 jävla kronor till trevliga lilla SJ. Men jaha, ja det blev ju billigare såhär än att betala hotell OCH tåg i onödan. Bara för det är han väl frisk som en nötkärna imorgon det lilla livet.

Livet är skit ibland, jag hade verkligen sett fram emot den här helgen och jag tror framförallt Alex skulle ha tyckt att det var så himla roligt. Hatar att göra honom besviken....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar