torsdag, december 17, 2009

I am a preggofån

:o) Japp, så är det... Ett litet pyre skall vi ha. I augusti typ sådär... Om nu allt går vägen, är bara i vecka 7 än. Men jag är ingen hemlighetsmakare och tycker det är jobbigt att hålla käft om allt så jag yttrar mig FÖRE de klasiska 12 veckorna. :O

Ringde och bokade tid för "hälsosamtal" på MVC idag. De skall tala om för mig att jag väger för mycket och fråga om jag röker eller kanske super för mycket osv. Glad att jag fick samma BM som förra gången, henne gillar jag!

Usch, jag & Skrutten som skulle gå med kälken till förskolan imorse. Blev ju inget med det i denna blåst och kyla. Vi tog bilen istället, hela familjen. Han tyckte ju iofs att det var kul med. Nu sitter jag här och har renskrivit en massa anteckningar från den här kursen och läser lite i de böcker jag har kvar. Känns lite väl tidigt att ta jullov än tycker jag.... Men ikväll blir det då ledigt, då skall jag på tjejmiddag med bästa gänget på Kina!! :o) Löööövli!! Pappan ska repa och ha nån musikkurs av nå slag så Skruttet får vara hemma med Bobbo som sällskap.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar