måndag, september 07, 2009

Måndagmorgon.

Varför är de så hatade och ratade?? Jag tycker mer och mer om måndagmornar jag, en känsla av förhoppning inför den nya veckan som ligger framför en som ett oskrivet papper. Bara väntar på att jag ska fylla det med nåt bra! Iofs har jag alltsomoftast på tok för mycket som jag skulle behöva fylla veckan med och önskar jag kunde lägga till nån extra dag sådär ibland för att hinna med allt. Men det går ju inte... så det blir till att prioritera och organisera för att göra det bästa av all tid man har. Nu ska jag t.ex snart gå och klä på mig så jag är klar när Anna kommer och hämtar upp mig till studiebesöket. Ska bli himla intressant att se kvinnojouren Ringblomman och höra lite mer om vad de gör och hur de arbetar! Efter det ska vi som sagt lasta bilen full och dra till tippen. Fast det ser ut som om jag får vara hemma med Skrutten, känns aningens kymigt att ta med honom dit tycker jag... Och det finns liksom ingen som kan passa honom medans idag.

Har jag tur hinner jag plugga lite ändå, annars får jag göra desto mer tisdag & onsdag - inte mer med det!! :o) Nu ska jag ta fram kritor och papper till Alex, han vill rita.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar